سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردی از قبیله خثعم نزد رسول خدا آمد و گفت : «منفورترین کار نزد خداوند چیست ؟».فرمود : «شرک ورزیدن به خداوند» .پرسید : «پس از آن چیست ؟».فرمود : «بُریدن از خویشان» .پرسید : «پس از آن چیست ؟».فرمود : «امر به منکر و نهی از معروف» . [.عبداللّه بن محمّد ـ به نقل از امام صادق علیه السلام ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :6
کل بازدید :73798
تعداد کل یاداشته ها : 31
103/2/19
12:0 ص

 

 شما جوانان،

افسران جوان جبهه مقابله با جنگ نرم هستید!

 

 واحد سایبری قرارگاه فرهنگی منتظران شهادت در راستای مقابله جنگ نرم در محیط سایبری و رسانه های تبلیغاتی فاسد و وابسته به استکبار، برای نخستین بار اقدام به راه اندازی بسته فرهنگی عطش و ارسال انبوه به مخاطبان نموده است. لذا در این راستا از تمامی دوستانی که توانایی همکاری و حضور در این جبهه را دارند تقاضامندیم با ارائه پیشنهادات و ایده های خود ما را یاری کنند. 


 

دوستانی که تمایل به دریافت بسته فرهنگی عطش رو دارند، می توانند یک ایمیل با محتوای "یازهرا" به پست الکترونیک قرارگاه منتظران شهادت به آدرس MSH110@live.com ارسال کنند و به زودی منتظر دریافت بسته های فرهنگی عطش باشند.

همچنین دوستانی که تمایل به ثبت نام و فعالیت در ارتش سایبری قرارگاه فرهنگی منتظران شهادت را دارند، می توانند مشخصات و زمینه همکاری و تخصص خود را به آدرس MSH110@live.com ارسال کنند.

 

 

 

و ما تا آخر ایستاده ایم


91/3/29::: 2:36 ع
نظر()