سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تنهاترین تنهایی، همنشین بد است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :22
کل بازدید :74002
تعداد کل یاداشته ها : 31
103/2/30
6:28 ع

باسمه تعالی

دانشگاه مفید قم دوباره خبرساز شد و این بار در اقدامی عجیب، یکی از اساتید زبان این دانشگاه، فیلمی ضد ایرانی که در اسرائیل ساخته شده است را در یکی از کلاس‌های خود به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، اخیرا دانشجویان دانشگاه مفید قم شاهد پخش فیلم ضد اسلامی و ایرانی "بدون دخترم هرگز" در دانشگاه خود بودند. بر اساس این گزارش یکی از اساتید زبان این دانشگاه در یکی از کلاسهای  درس خود به بهانه آموزش زبان انگلیسی اقدام به پخش این فیلم موهن می‌کند، که این اقدام باعث واکنش دانشجویان این دانشگاه علیه پخش این فیلم می‌شود.

فیلم ضد ایرانی و اسلامی "بدون دخترم هرگز" که سال70 در اسرائیل فیلم برداری شده است، فرهنگ و آداب و رسوم ایرانیان را مورد تمسخر قرار می دهد. 
این فیلم، ایران را به عنوان کشوری نا امن، عقب مانده، مردمی وحشی و دارای فرهنگ غار نشینی معرفی می‌کند و حتی به زنان ایرانی و فرهنگ اسلامی مردم این کشور اهانت می‌شود. 
نکته قابل تامل دیگر در پخش این فیلم به بهانه آموزش زبان انگلیسی، وجود صحنه‌های غیر اخلاقی در این فیلم است که این موضوع با این سوال مواجه می شود که چرا با وجود چنین ساختاری، این فیلم در داخل دانشگاه پخش می شود!؟
همچنین چندی پیش خبری مبنی بر اکران فیلم ضدانقلاب زادبوم در دانشگاه تهران منتشر شده و این درحالی بود که دانشگاه مجوزی برای اکران فیلم قلاده های طلا نداد.
انتشار و پخش این فیلم موهن در دانشگاه مفید قم در حالی است که این دانشگاه در چند سال اخیر ید طولایی در زیر سوال بردن ارزشهای اسلامی و انقلابی دارد.
دوازدهم مهر سال گذشته بود که مسئولان دانشگاه مفید قم 7 تن از دانشجویان این دانشگاه را به جرم  اعتراض به یک برنامه فعالیت های درسی آنان را تعلیق کردند.
این ماجرا برمی‌گشت به سوم خرداد سال گذشته که این دانشگاه به مناسبت دوم خرداد(!)، مجید انصاری از اعضای مجمع روحانیون مبارز را برای ایراد سخنرانی به دانشگاه دعوت می کند و وی در سخنانی به برخی از نهادهای نظام توهین کرده و تلاش می کند برخی از عقاید خود و دیگر سران و عوامل فتنه آمریکایی - اسرائیلی 88 را توجیه کرده که این موضوع باعث واکنش دانشجویان این دانشگاه شده و در نامه‌ای به رئیس دانشگاه خواستار برگزاری جلسه‌ای می‌شوند که در آن رئیس دانشگاه به سؤال‌های دانشجویان پاسخ دهد.
جالب این جا است، نتیجه این نامه این می‌شود که نه تنها جلسه‌ای برگزار نمی‌شود بلکه با طرح اتهاماتی علیه 8 نفر از دانشجویان فعال بسیجی، کمیته انضباطی دانشگاه آنها را احضار و 7 نفر از این دانشجویان را با تفاوت در تعداد ترم تعلیق می نماید!
حتی موضوع تعلیق 7 دانشجوی این دانشگاه باعث واکنش تشکل های دانشجویی دانشگاه های قم قرار گرفت و با این عنوان که " در این دانشگاه احکام اولیه اسلام "زیر سوال" می‌رود!" اعتراض خود را از عملکرد مسئولین دانشگاه مفید قم اعلام کرده بودند.
مسئولان این دانشگاه چندی پیش هم از اکران فیلم ضد فتنه "قلاده های طلا" که با استقبال گسترده دیگر دانشجویان دانشگاه های کشور مواجه شده بود جلوگیری کرده بودند.
خاطر نشان می شود برخی اساتید این دانشگاه که به صورت فعالانه در فتنه و اغتشاشات خیابانی حضور داشته اند علاوه بر شبهه افکنی آزادانه در کلاس های درس هر از چند گاهی در مخالفت با احکام اسلام و آرمان های انقلاب اقدام به انتشار مقاله های خود در سایت های ضد انقلاب می کنند.
منبع: رجا نیوز
برای نابودی ظلم و فساد صلوات