سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل، سرچشمه حکمت و گوش، آبگیر آن است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :19
کل بازدید :73751
تعداد کل یاداشته ها : 31
103/2/15
11:38 ص

امروزه بحث های زیادی در مورد شیطان پرستی و فراماسونری مطرح می شود اما در اغلب آن ها به بررسی نماد های این فرقه پرداخته می شود و کمتر در مورد ریشه های پیدایش فراماسونری یا همان اجنه پرستی جدید صحبت می شود با ما همراه باشید در ادامه ی بحث های جالبی پیرامون این مقوله خواهیم داشت. 

اساس فراماسونری پرستش اجنه و بخصوص شیطان برای دستیابی به ثروت و امکانات دنیایی است. و این نافرمانی از خداوند متعال قدمتی به اندازه تاریخ آفرینش بشر دارد اما ریشه ی شیطان پرستی جدید را    می توان از زمان حضرت سلیمان (ع) جست و جو کرد.

در آن زمان بود که جن گیری و احظار جن بار دیگر رواج پیدا کرده بود و خداوند متعال دوباره قدرت خود را به جن و انس نشان داد. در این زمان بود که حضرت سلیمان (ع) تمامی ابزار آلات جن گیری را از سراسر جهان جمع آوری کرد و آن ها را زیر تخت خود (بیت المقدس امروزی) دفن کرد و هفتاد نفر از بزرگان اجنه را به بند کشید.

از آن زمان کمی جلو تر می آییم یعنی زمانی که صلیبیون در خلال جنگ های صلیبی بیت المقدس را در دست گرفتند و طبق اظهارات یهودیان امروزی مستقر در بیت المقدس و شواهد تاریخی صلیبیون در آن جا حفاری هایی انجام دادند و وسایلی را خارج کردند. در همین زمان ها بود که از صلاح الدین ایوبی شکست خوردند و زمانی که به شهرهایشان بازگشتندبه علت انجام اعمال عجیب و غریب از قبیل خوردن خاکستر انسان ها و ... اعدام شدند. عده ی باقیمانده هم به همراه ابزار آلات خود به اسکاتلند (انگلیس امروزی) فرار کردند و با استفاده از شبکه های زیر زمینی رشد کردند و با استفاده از قدرت خود کشور انگلیس و سپس کل دنیا را در دست گرفتند و کمی بعد پادشاهی انگلیس را تشکیل دادند. بعد از کشف قاره ی آمریکا و تسخیر آن امپراطوری خود را از انگلیس به آمریکا منتقل کردند و اسرائیل را نیز در راستای اهداف خود تشکیل دادند.

(حفاری هایی هم که هم اکنون در بیت المقدس در حال انجام است به منظور پیدا کردن بقیه ی همان ابزار آلاتی است که شوالیه های معبد سال ها پیش آن ها را پیدا کرده بودند به طوری که خود صهیونیسم ها هم به این نکته که قبلاً افرادی در زیر بیت المقدس به حفاری مشغول بودند اذعان دارند.)   


90/11/21::: 12:45 ع
نظر()